پرسش مهر ۱۸

پرسش مهر ۱۸

چگونه می توان در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران، اخلاق و ادب را تمرین کنیم
پرسش مهر ۱۸

پرسش مهر ۱۸

چگونه می توان در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران، اخلاق و ادب را تمرین کنیم

ساده ترین راههای کسب احترام


ساده ترین راههای کسب احترام



همه ی انسانها شایسته احترام هستند، اما متاسفانه حقیقت این است که برخی از افراد قادر به کسب این احترام نیستند. البته راه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید خود را در موقعیت هایی قرار دهید که احترامی را که سزاوار آن هستید به دست آورید. مهمترین عوامل در این زمینه احترام گذاشتن به دیگران، احترام گذاشتن به خودتان، داشتن اعتماد بنفس ، نترسیدن از تصمیم گیری، و خوب لباس پوشیدن ، است. این عوامل به شما کمک می کند تا احترامی را که شایسته شماست کسب کنید.احترام

احترامموفقیت

اگر انتظار دارید که دیگران با شما با احترام رفتار کنند، اولین قدم این است که با دیگران با احترام رفتار کنید. اگر رفتاری غیر محترمانه با دیگران دارید، برای آنها هم احترام گذاشتن به شما دشوار خواهد شد. احترام گذاشتن به دیگران نشانه این است که خود شما نیز شایسته احترامید. اگر به دیگران احترام نگذارید، مردم شما را به چشم انسانی بی محبت نگاه می کنند که قادر به درک ارزش وجودی دیگران نیست.

در این نوشتار به راه های آسان کسب احترام پرداخته می شود. آیا گاهی اوقات احساس می کنید به شما احترام گذاشته نمی شود؟ با ما همراه باشید تا ببینید چگونه می توانید احترامی را که شایسته ی آن هستید کسب کنید.

حتی قبل از این که آریتافرنکلین، ترانه ی پرفروش "احترام” را در 1967 بخواند آدم ها احترام را تقاضا می کردند. چون احترام چیزی است که باید بیشتر با عمل و کم تر با واژگان به دست آید. بعضی آدم ها طبیعتا دیگران را برمی انگیزند به آنها احترام بگذارند؛ بعضی دیگر باید برای کسب احترام تلاش کنند. اغلب، کسب احترام بستگی به آدم هایی داردکه دور و برتان ،یا در محیط زندگی یا کارتان، حضور دارند.

وقتی احساس می کنید احترام نمی بینید هیچ وقت دیر نیست که شروع کنید و احترام را به دست آورید. باید با نگاهی صادقانه به خودتان و چگونگی رفتارتان با آدم های اطرافتان شروع کنید. در ادامه بهترین توصیه ها برای کسب احترام آورده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.